FANDOM

Wild creatures

sorka Miśkiewicz o nołlajfach

'Nołlajfy' (ang.Nolify) - ludzie o nadmiernym procentowym czasem spędzanym na graniu expieniu w gry. Dzielą się na różne grupy oraz występują w różnych grach. Najczęsciej wystepują w grach takich jak LoL, Minecraft, Metin 2 i grach internetowych takich jak Ikariam, Grepolis czy eRepublik. Wystepują też osobniki, które grają miedzy innymi w Super Tux, i różne gry na platformy Android i iOS.

Typy nołlajfówEdytuj

Nołlajfy dzielimy na kilka grup:

  • Nołlajf zwyczajny - nic nie robi prócz expienia w gry MMO, najczęsciej nie ma przyjaciół.
  • Nołlajf przyjacielski - to co powyżej, jednakże kontaktuje się ze społeczeństwem. Do tej grupy należy Pixu .
  • Nołlajf metalowy - expi słuchając metalu, jego ulubionym zespołem jest Megadeth, bo siedząc sam może spiewać In my darkest hour a atakując innych może nucić Holy wars.
  • Nołlajf inny (półnołlajf) Nołlajf, który robi dużo innych rzeczy prócz expienia.
  • Nołlajf udający nołlajfa - nołlajf, który tak naprawdę nie jest nołlajfem, bo zajmuje się np. nauką i tak naprawdę nie ma czasu na granie, ale twierdzi i upiera się, że jest nołlajfem (ale nim nie jest!).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki