FANDOM

Paluszki

Paluszki firmy Lajkonik są najczęściej spożywane przez Pigza.

'Pixu '- znany też jako Pixel, Pigzu, Piotr A. lub Pitrucha (znowu...). Jego pochodzenie nie jest znane, chociaż przypuszcza się że urodził się on na Summoner's Rift podczas początków świata. Prawdopodobnie jest pierwszym i jedynym słusznym i tró nołlajfem. Nooby mogą wyjść. Dziękuję.

Gry, w których występuje ten osobnik to LoL, Ikariam, Angry Birds, Minecraft i wiele innych, o których nie wiemy. Znany jest z jedzenia prażynek na lekcjach , spożywania paluszków na biologii z powodu pomyłki (myśląc iż jest to lekcja polskiego), a także z tego, że jak coś powie, ta część osób która nie gra w lola tego nie zrozumie. W czasie grania w piłkę nożną krzyczy "Karthus ULT!" wykopując piłkę z bramki tak mocno, że piłkę przejmuje bramkarz przeciwnej drużyny po tym, jak trafi ona w ścianę. Na lekcjach hiszpańskiego, Pigzu, używając specjalnych czitów je wspomniane paluszki, najczęściej chowając je w swoim piórniku. 3,14gzu zazwyczaj je paluszki firmy Lajkonik, paczkę familijną. Przeważnie spożywa wraz z Peterem, innym zapalonym graczem LoLa.

CiekawostkiEdytuj

Pixu young-exping

Pixu tuż przed wykryciem wady wzroku.

  • Podobno jest czas kiedy Pixu nie expi, jednak nikt tego nie widział.
  • W pewien niedzielny poranek wyjrzał za okno i powiedział "o k***a, już ranek!"
  • Pixu bardzo wcześnie po narodzeniu zaczął grać na komputerze, co przedstawia zdjęcie po prawej. Jednak wtedy rodzice nie wykryli, że ma wadę wzroku, więc nie ma okularów...

CytatyEdytuj

  • "Skoro Etruskowie mieli żelazne narzędzia, to dlaczego nie dokopali się do diamentów, żeby zrobić lepsze, diamentowe?" - "A gdzie ty znajdziesz w Italii diamenty???" - "Na poziomie 12!"
  • "Karthus ULT!!!"
  • "Ktoś mnie zultował na dobre, i na złe..."
  • "Pixu, co to znaczy JP?" - "JP - Jungle Phanteon - lubię ją, ona jest tak OP!"
  • "Jak cię zaraz zultuję!"
  • Aktor w teatrze - "Teraz ja..." - Pixu - "Nie, bo ja!"
  • "Jakie małe dzieci - zdjąłbym je z kryta z pistoleciku gangplanka!"
  • Dziecko jedzie na rowerze w stronę Pixa - Pixu krzyczy - "Zdejmę cię z kryta z pistoleciku!" - Dziecko spadło z rowera i zaczęło płakać...
  • "A to <cenzura wulgaryzmów>, jak ja ich zdejmę z ULT'a!"
  • "Sorze, ja dzisiaj tak się zachowuję, bo byłem zmuszony zakupić paluszki dla dzieci w naszym sklepiku szkolnym".
  • "K**wa".
  • "Sorze, to nie pirat to gangplank!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki