FANDOM

Założyciele pigzopedii (trójca święta, tych trzech co opisało Pigza) - Trzech downów mądrych panów zasranych leni, którzy od dłuższego czasu nic tu nie robią, a kiedyś tam wpadli na stworzenie Pigzopedii, wolnej encyklopedii nołlajfów. Inspiracją ich pracy byłPigzel.

SkładEdytuj

dwa atomy tlenu i jeden atom węgla

  1. Antoni Piotr K. (Antoinette, rybak, JemKlej i 15 innych nicków, bo po co jeden?) - główny pomysłodawca, jednak zbyt leniwy by wykonać plan. Macha głową.
  2. Kacper Piotr W. (Kazber) - Jedyny co dupę ruszył i założył pigzopedię, rozdał reszcie adminów i się cieszą. Też macha głową..
  3. Józef Piotr Z. (jozio[tutajkolejnecyfry]) - Jedyny mądry ciut mądrzejszy z założycieli. Ma mózg.

Życie codzienneEdytuj

Z powodu swych drugich imion, mawiają"W Piotrach siła! Oprócz pixa...".

Z okazji założenia Pigzopedii mieli zrobić imprezę, ale dwóch pierwszych robi hiding w Hangarze 18, ponieważ boją sięTornado of Souls. Nikt nie wie dokładnie gdzie to jest, dlatego kontakt z nimi jest trudny. Trzeci zaś ukrył się gdzieś na końcu świata gdzie zajmuje się studiowaniem kodu źródłowego Linuxa - także nikt nie może go znaleźć, i jedynymi miejscami, gdzie się pojawia sąIkariam i oczywiście Pigzopedia. Wiadomo tylko, że jego kryjówka jest gdzieś na Antarktydzie i że ma tam stadko pingwinów . Jedyną osobą która ich znalazła jest sorka Miśkiewicz, bo co z tego, że się chowają, torturować uczyć trzeba!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki